Ik wil graag een afbeelding van Tom en Vinicius (mascottes Olympische spelen Rio 2016) laten drukken op een medaille. Mag dit?

De medailles worden gebruikt voor een scoutingkamp.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Officieel alleen met toestemming van de organisatie; officieel moet je dan ook auteursrecht betalen.
tinus1969
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
De vraagsteller heeft er geen commercieel belang bij, lijkt mij, en gaat de medailles niet op grote schaal verspreiden en verkopen, zo begrijp ik. Mag het dan ook niet zonder toestemming?
tinus1969
8 jaar geleden
@Antoni. Ook dan is formeel toestemming nodig + betalen van rechten.