Ik loop stage op werk maar mijn baas wil of kan mij niet aannemen wat moet ik doen?

Ik loop stage ergens en krijg er ook geen geld voor. Ik loop stage sinds April 2011. Maar werk er nu zo lang dat ik nu wel eens echt wil werken) Ik ben 17 en binnenkort 18. Ik ga bijna niet meer naar school. Nog wel hoor. Wat moet ik nu doen moet ik nu stoppen met mijn stage?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Als je die stage voor je school doet, moet je hem gewoon afmaken. als dat niet zo is zou je kunnen kijken of je ergens anders wel n betaalde baan kunt vinden.
anneliez