Mag je iets terugbrengen als je der niet tevreden over ben?

Ik heb een tabletpc vanmiddag gekocht maar na de setup bleek hij heel erg langzaam te wezen en ben er kortom niet tevreden over mag ik hem met bon terug brengen?

Toegevoegd na 29 minuten:
der staat op de site van mycom het volgende:
niet-tevreden-geld-terug-garantie*
helemaal beneden op de site staat daar:
*8 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie is niet van toepassing op software. Vraag naar de voorwaarden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Het beste antwoord

De voorwaarde "niet tevreden geld terug" biedt jouw de mogelijkheid om het product morgen weer terug te brengen en jouw geld terug te vragen. Toon echtet wel aan op welke gronden die pc niet aan jouw verwachtingen voldoet. Ik neem aan dat de door de verkoper voorgespiegeld prestaties niet voldoen aan de door jou gestelde prestaties. Maak dat de verkoper meteen duidelijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
biedt jouw = natuurlijk zonder de 'w'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt eraan welke winkel, bij mediamarkt mag je hem binnen 14 dagen ruilen. Dat is overigens bij de meeste winkels zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij komt bij mycom vandaan,heb hem niet online besteld maar in de winkel gekocht
Ga eventjes langs de winkel met de bon. Niet geschoten is altijd mis zeggen ze!
Normaal gezien hanteren ze een periode om het product terug te brengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als een gekocht product niet de in redelijkheid verwachte normale eigenschappen heeft, dan kun je de koop ontbinden, geef je het product terug en krijg je je geld terug.
Enig probleem is wat zijn de normale eigenschappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah weet iemand dat normale eigenschappen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenschappen van wel tablet?
ligt er aan welke winkel als je het kassa bonnetje nog hebt staat dat er soms op