Je mag films wel downloaden,dat is niet illegaal en die mag je ook kado doen.
Wanneer je er geld mee zou willen verdienen is het niet legaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Lijkt mij vrij simpel.. Nee! Je hebt bij trefwoorden ook 'downloaden' en 'illegaal' gezet he..
Films downloaden mag niet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry guys, ik schijn het toch fout te hebben.
Maar is het dan niet zoiets als heling? Hoewel het geen gestolen goed is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker, Films downloaden mag. Het uploaden is strafbaar. Maar downloaden is legaal. Bij een film staat altijd dat je de inhoud niet mag kopiëren, maar wat jij doet is het plakken, en binnen halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was volgens mij zo dat voor eigen gebruik downloaden 'nog' niet illegaal is. Verspreiden daarintegen wel. Dus is dit verspreiden of je eigendom doorgeven. Ik denk dat dat hier af zou hangen of je de film kopiëerde voordat je m aan je collega geeft. Maar ik denk dat t in de praktijk altijd als verspreiden wordt gezien.
Dat gezegd,ik denk niet dat je er ooit problemen mee zou krijgen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
G grote kans dat de bedrijfspolicy het niet toestaat. De wet staat verspreiding ook niet toe.