mag een brandgang gebruikt worden voor lange samenkomsten van mijn achterburen met drank en vuurkorven waar de vlammen boven onze schutting uitkomen

wij hebben een koophuis en onze buren huren als we ze aanspreken op hun gedrag zeggen ze dat ze de grond van de brandgang huren en dat ze er mee mogen doen wat ze willen ze hebben kippen duiven en een "terras"gemaakt van gebruikt hout het is er een grote bende en in de zomer een groot kabaal met feesten en zuipen maar ja ze mogen het zeggen ze . Ik heb altijd gedacht dat een brandgang vrij toegankelijk moet zijn maar heb nog nooit een brandweerwagen van een meter breed gezien.

Weet jij het antwoord?

/2500

weet je niet via welke verhuurder ze het huren ? anders zou je het eens kunnen navragen. Ook zou je eens de gemeente kunnen vragen hoe het zit met rechten en plichten ,en wat maatschappelijk mag. Sowieso moeten ze rekening houden met hun kabaal binnen bepaalde uren. Wat de brandgang betreft,vlgs mij hoeft er geen brandweerwagen door heen te kunnen,maar is deze gang bedoeld voor het vluchten tijdens nood,of voor hulpdiensten om via andere kant de noodplek te kunnen benaderen,bv. met brandslang of brancard. Maar dat weet ik niet zeker. Heel veel succes met de situatie,kan me voorstellen dat je ermee zit,en dat je op deze manier de waarde van jouw huis,zowel in euro's als emotioneel ,ziet zakken.

Ik zou dreigen. Zeggen dat je de politie erbij haalt. Werkt goed

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100