hoelang mag een 15 jarige per dag werken?

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb vrijdag 6 uur gewerkt ik heb het gevoel dat het echt te lang was.
ik ik heb nu nog spierpijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K

Het beste antwoord

Op vrije dagen en vakantiedagen mag je maximaal 8 uur werken.

Op dagen dat je naar school moet, mag je maximaal 2 uur werken.

In totaal mag je in een schoolweek 12 uur werken en in een vakantieweek 40 uur.

Je hebt dus niet meer gewerkt dan toegestaan, maar als je het zelf te veel vindt zou je ervoor kunnen kiezen om gewoon wat minder te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

5 uur. Geen zwaar werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog naar school gaat 2 uur per dag max 6 uur per week, in de vakantie 8 uur per dag hoeveel per week weet ik niet zeker