Zijn de winkels open op 2de pinksterdag?

Morgen dus.. Of verschilt het per gemeente?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
20.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haast alle winkels zijn open.

Het beste antwoord

Sommige wel en sommige niet. Hangt idd af van de gemeente en soort winkel.

Zie bron!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Veel zijn er los je kunt kijken op sites van de winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt inderdaad per gemeente. Bij de bron heb ik een link toegevoegd waar je voor jou gemeente kan bekijken of morgen de winkels open zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De normale winkels zijn gesloten het is een zondag. De meubelboulevards zijn open.
ronron1212
12 jaar geleden
Praktisch alle AH's zijn open. Verder zijn de meeste meubelboulevards en IKEA's ook allemaal open. De gewone groenteboer op de hoek is dan altijd dicht. Het is natuurlijk geheel afhankelijk in welke gemeente je zit. De grote steden hebben op dit soort dagen bovengenoemde winkels open.

Volgens mij vind je hier in jouw buurt vast wel een winkel die open is. Succes!
http://www.opentot.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat je deze vraag via je iPhone hebt gesteld.
Download de gratis app uit onderstaande link en je weet de openingstijden van zowat alle winkels in Nederland.
(Je kunt natuurlijk ook gewoon op de website van de makers kijken, zie tweede link).

Superhandig en ook erg actueel, ik gebruik 'm regelmatig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele dikke + Ooievaar!