Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een bepaalde tijd dat je wettelijk niet in het bos mag wandelen

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
19.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen 12 en 2, omdat de olifanten dan uit de boom vallen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit verschilt ik denk niet dat alle bossen bordjes en regelingen hebben dat je er rond bepaalde tijden niet mag komen maar meestal geld van zonsondergang tot zonsopgang.
Maar ook dit word geloof ik niet overal gedaan.
Ik weet ook niet van hoelaat tot hoelaat je hier niet in het bos mag komen, maar ik weet wel dat het niet mag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Ik denk niet dat de vragensteller hier iets mee kan, wat jij ;)
Bij de meeste bossen is het verboden toegang tussen zonsondergang en zonsopgang. Dan is het bos voor de dieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie maar eens wettelijk vast te stellen dat ik geen dier ben...
Vaak is vastgesteld dat tussen zonsondergang en zonsopkomst het bos niet betreden mag worden. Dit moet dan wel duidelijk aangegeven zijn met bordjes. Op de bordjes staat aangegeven dat degene, die zich niet houdt aan de regels strafbaar is op grond van artikel 461 Wetboek van Strafrecht.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Dat is niet per wet bepaald, maar elke gemeente kan zijn eigen verordeningen maken waar ze dat in kunnen bepalen. Dat noemen we APV. Hier kan het in beschreven staan. Of het staat in de huisregels van het bos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding