als ik een examen doe bij ibki moet ik mij legitimeren en ze willen een copy ook al doe ik twee keer per week examen ze hebben al een heleboel kopieën

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Wat is je probleem of vraag eigenlijk? Zij doen een kopie van je legitimatie bij elk examen om te kunnen controleren of je de juiste persoon bent. Je weet dat je een kopie id mee moet nemen, dus ik zou me er niet druk om maken. Misschien kun je nog een vraag erbij zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gewoon een standaarprocedure. Of je nou 2x per week komt of 2x per jaar, het moet gewoon. Gewoon in één keer meerdere kopiën maken en je hebt genoeg voor de komende tijd.