Betaalt de garage dan de schade?

Iedereen moet zijn auto wel eens weg brengen voor een onderhoudsbeurt, of nieuwe banden ofzo.
Wat gebeurt er als er schade wordt gemaakt door het garage personeel? Stel ze moeten de weg op om iets wat ze gemonteerd hebben te checken, of een rammeltje of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Daar is de garage voor verzekerd ja, dus dat 'betalen' zij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De garage is aansprakelijk.Ook waneer de monteur een auto van een klant meeneemt om een boodschap te doen en schade rijdt.
13 jaar geleden
Zodra jij je auto over hebt gedragen tot het moment dat je de auto terug hebt genomen is de garage aansprakelijk.
de garage is hiervoor verzekerd.
Ervanuitgaande dat je het niet over een beunhaas hebt maar over een officiele garage.