Wat zijn de veranderingen als je gaat werken?

Ik krijg binnenkort waarschijnlijk een baan. Ik zit nog op school maar als ik daar van af ben en ik ga helemaal werken. hoeveel vakantie krijg ik dan nog houd ik de meivakantie nog? en wat veranderd er nog meer?

Toegevoegd na 6 minuten:
Houd ik nog wel de Zomervakantie????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Wat er verandert: Je krijgt ongeveer 20 vakantiedagen per jaar. maar dat is afhankelijk van waar je werkt en hoeveel uur per week.
Die meivakantie zul je moeten nemen van die dagen die je krijgt, soms heb je verplichte vakantiesluiting, en dan zal er voor de meivakantie weinig overblijven
Je kunt zomaar niet meer spijbelen,
Je hebt meer inkomen.

Welkom in de wereld van het echt moeten (terwijl je dacht meer vrijheid te krijgen) ;)
anneliez
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
20 vakantiedagen is bij 40 uur werken dacht ik. Duidelijk antwoord, +