hoe werkt het urencriterium voor prostituees ?

Toegevoegd na 9 minuten:
Als ondernemer kun je gebruik maken van zelfstandigen en starters aftrek als je voldoet aan het urencriterium van 1225 uur. als je als prostituee telefonisch bereikbaar bent gedurende de hele dag tellen die uren dan ook mee ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Ja, dat kan je zien als wachten op klanten.
uit de bron:

Dit betekent dat ook uren die je besteedt aan nadenken, opruimen, studeren, wachten op kanten, in de file staan of in de trein zitten, etc allemaal mag meetellen. Het is wel belangrijk dat je alle uren kunt verklaren aan de belastingdienst door middel van een urenadministratie.