mijn ex- vrouw heeft mijn hadtekening na gemaakt voor een echtscheidings papier, maar zij vertelt me niks welk papier dat is?

toen ik nog bezig was met mijn echtscheiding was er niks aan de hand met mijn ex-vrouw.
voor een echtscheiding moest ik een belangrijk papier tekenen,
wij zijn gescheiden en later heb ik haar gezegd dat ik moest een belangrijk papier tekenen, maar zij zei toen dat ze dat heeft al geregeld.
ik wilde aangifte doen bij de politie en politie vroeg, welk papier was dat?? zij vertelt me niks
wat moet ik hier aan doen?
hoe kan ik er achter komen?
mijn advocaat zei dat ik moet gewoon aangifte bij politie doen en politie zei dat het moet met mijn advocaat gebeuren.
toen had ze over dat iets voor den haag rechter was of zoiets!!
ik herinner me niet echt goed omdat ik die papier niet gezien heb.
wat voor papier kan dat zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

als jij zelf al niet weet welk papier je moet tekenen weten wij het ook niet, je advocaat ook niet, en weet de politie niet waar ze aangifte van moeten doen.

je ex heeft het al geregeld dus ze zal er wel belang bij hebben. als jij 'regelen' ziet als strafbaar feit moet je idd aangifte doen
waarvan je aangifte wil doen weet ik niet, valsheid in geschrifte misschien? dan zal je met bewijs moeten komen dat kunnen wij je niet aandragen.

blijkbaar is het wel een flitsscheiding aangezien je bij de vorige vraag nog niet gescheiden was. hoe je ex het doet.....geen idee, maar vind het wel klasse van haar.

we zien je volgende vraag en klacht wel weer tegemoet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, gelijk heb je! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, kon het even niet nalaten (zie bron) :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo is hij niet gescheiden? Waar maak je dat uit op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@jet, zie vraag :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke bron welke vraag, ik zie nergens staan dat het een flitsscheidng was of dat hij niet gescheiden was hij zegt allen: toen ik nog niet gescheiden was, en na de scheiding, er zit geen tijdsbestek tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Jet. vraagsteller geeft aan "...wij zijn gescheiden en later heb ik haar gezegd dat ik moest een belangrijk papier tekenen".... bij het lezen van zijn andere vragen en betreffende reacties kan je meer antwoorden krijgen.
dat kan eigenlijk alleen maar een referteverklaring zijn of een akte van berusting. Dit dient uw advocaat evenals ik dit beroepshalve weet, aan u te kunnen melden.