Geboorte Akte op Gewaarmerktpapier die je bij een stadsdeel kantoor kan ophalen tegen betaling. Is niet het orgineel maar een afschrift.

Is dit een onderhandse akte?

Geboorte Akte op Gewaarmerktpapier
die je bij een stadsdeel kantoor kan ophalen tegen betaling. Is niet het orgineel maar een afschrift die je dan meekrijgt.

onderhandse akte of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Je krijgt een copy, het origineel blijft in het gemeente archief.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat is het?
Een bewijs van de geboorte van een persoon en de inschrijving hiervan bij de Burgerlijke Stand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft dat het een bewijs is van de geboorte van "een persoon" Bedoel je hiermee de fictie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is non-fictie, de werkelijkheid dus ;)
Nee geen onderhandse akte maar gewoon een copy uit het geboorte register.
ronron1212