Hoe kun je iemand laten verwijderen van facebook als die overleden is?

Mijn vrouw is overleden maar haar facebook account is niet afgesloten hoor ik van bekenden. Ikzelf zit niet op facebook.

3 jaar geleden
1.5K
Mikaapje
3 jaar geleden
Gecondoleerd en sterkte.

Antwoorden (1)

Hoi, alvast veel sterkte met het verlies van je vrouw.
Je kan 2 zaken doen, je kan ofwel contact met facebook opnemen en vragen dat zij het account ofline halen of wel kan je dit zelf doen (of iemand die je goed kent). Als je het zelf wil doen moet je het wachtwoord en login van het account kennen. Dan ga je naar instellingen en heb je de mogelijkheid om het account te verwijderen.

Veel succes !

In de url staat een website waar het rustig uitgelegd staat hoe je het zelf kan verwijderen .