hoe kan je serieus worden als je melig word ?

soms ben je ergens en dan heb je steeds binnenpretjes. ik heb wel eens dat ik erg moet lachen terwijl er mensen over serieuze dingen praten ,
of als ik fiets en inneens ergens aan denk en de slappe lach krijg. lijkt ook zo stom.

hoe kan je dan je lachen inhouden als je bv ergens bent waar je niet zo kan lachen. bv in de kerk of in een vergadering

13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

bij mij werkt het altijd als ik mezelf gemeen knijp in mn vel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even de tanden stevig op elkaar. Werkt het niet? Dan je wang ertussen, zeker dat het werkt :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk meestal aan mn schoonmoeder... Ben ik meteen weer bloedserieus.. En het werkt elke keer! :)

Toegevoegd na 4 minuten:
Verbetering: Ex schoonmoeder!
Negatieve bijwerking : er komt wel steeds een koude rilling over mn rug als ik eraan denk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is altijd wel iets waar je je zorgen over maakt ,dan heb ik het over de toekomst

daar moet je aan denken,dan vergaat het lachen je wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon keihard gaab achen en dan word je vaak door de omgeving er wel op gewezen hoe erg dat is.Als ze je dan aankijken dan zeg je van,ja,kan iedereen gebeuren toch!