Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Zoek je in de CBS database even naar de bevolkingsontwikkeling.

Ik weet niet of de link werkt die ik hieronder inplak, maar anders moet je op CBS.nl even naar de Statline toe.

Aantal mensen die van origine Spaans zijn was in 2008 ongeveer 16500. Tel daar alle Argentijnen, Mexicanen etc. bij op en je bent klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ken er drie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Spaanstalige of spaans sprekende mensen en wat versta je onder spaans sprekend ik denk dat heel nederland wel een beetje spaans spreekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als de vraagsteller het over Spaanstaligen heeft zal ie wel Spaanssprekenden bedoelen ?-) of bedoelt ie wat ie vraagt.
google zegt dat Nederland in 2005 meer dan 100.000 Spaanstalige Nederlanders heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
google zegt ook dat het morgen gaat vriezen bij een temperatuur van 40+ een noordwesterwind van kracht 15. bron graag.
Meer dan 30.000 op het hoogtepunt
halverwege de jaren zeventig.

Dus het zal nu wel minimaal het dubbele zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In België is er sterke concentratie van spanjaarden uit Asturias in vilvoorde en brussel. De geschatte bevolking uit spanje ligt rond de 30.000. In Nederland ligt dit iets hoger , zelfs in de statistieken moelijk uit te zoeken, rond de 40000.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding