Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een brief schrijven aan het ministerie kan dat?

Ik ben al een jaar opzoek naar een woning urgentie 2x afgewezen al 2 x bij iemand ingewoond , nu relatie over en sta op straat met 2 kids,niemand die kan helpen voel me in de steek gelaten in eigen land kan geen kant op ,wat moet ik?
Ik heb niks tegen vluchtelingen maar krijgen hier een woning aangekleed en wel,waar sta ik dan in mijn eigen land?
Als ik naar het buitenland ga krijg ik toch ook niet zo een huis toegewezen?
Ik ga kapot van verdriet en spanning wie kan mij info geven ?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben ten einde raad help !

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, je kan een brief schrijven naar het ministerie.

Op dit moment is Stef Blok de minister voor Wonen en Rijksdienst en hij is dus de verantwoordelijke minister voor voldoende woningen voor alle inwoners van Nederland.

Het is echter de vraag of je probleem kan worden opgelost door een brief te sturen. Een antwoord moet, voorzover ik weet, binnen 30 werkdagen worden gegeven, dus het kan zes weken duren voordat je een antwoord hebt. Waarschijnlijk word je dan door het ministerie doorverwezen naar een andere organisatie waar je hulp kan vragen. Jij lijkt een snellere oplossing voor je probleem nodig te hebben.

Zou je toch een brief willen sturen, dan kan je die sturen naar:

Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Ter attentie van de minister voor Wonen en Rijksdienst, de heer S.A. Blok
Postbus 20011
2500 EA DEN HAAG

Zie ook de informatie op de website: https://www.rijksoverheid.nl/ministeries/ministerie-van-binnenlandse-zaken-en-koninkrijksrelaties/inhoud/contact-met-bzk.
(Lees meer...)
Antoni
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding