Waarom zijn de onderhandelingen van het conflict in de Oekraïne in Wit-Rusland?

Heeft Wit-Rusland wel of geen partij gekozen in het conflict? Zo ja, zijn alle onderhandelaars daar dan veilig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Onderhandelen over een staakt-het-vuren of een definitief bestand (vrede) kan het beste worden gedaan op een voor beide partijen neutraal terrein. Voor het conflict in Oekraïne is Wit-Rusland dan een logische optie.

Het beste antwoord

Omdat Wit Rusland als enige land beide landen als directe buren heeft, omdat het aangezien het in de regio ligt ook grote belangen bij een stabiele situatie heeft en omdat het culturele band met beide stijdende partijen heeft
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus Wit-Rusland heeft geen partij gekozen m.b.t. het conflict?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Servië was ook een mogelijkheid geweest