Welke plaats in Nl is het gezellig n dagje winkelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar ligt Ni?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neederlandt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie maar zeker gezellige vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij hebt n plus van mij :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij hebt n plus van mij :)

Het beste antwoord

Misschien is het belangrijker hoeveel geld je hebt om gezellig een dagje te kunnen winkelen. Ik bedoel; liever met veel geld winkelen in een minder leuke plaats, dan met weinig geld moeten winkelen in een hele leuke plaats.
Wat is er voor lol aan om om voor etalages te gaan schuimbekken, indien je de spullen toch niet kan betalen?

Mijn persoonlijke voorkeur: Hilversum. Heel gezellig daar.
Best groot, maar toch is alles op loopafstand goed te bereiken. Ben je iets vergeten in een winkel, je bent er zo weer terug, indien je een beetje de weg kent daar.
Amersfoort bijvoorbeeld, is voornamelijk een enorm lange winkelstraat. Ben je ergens iets vergeten, is de kans groot dat je een pokke eind terug moet lopen.

Indien je met gezellig, terrasjes pakken bedoeld, dan zou ik kiezen voor Amsterdam of Utrecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx voor je antwoord,je droomkoniginnetje xx

Andere antwoorden (14)

Den Bosch,
Maastricht,
Utrecht,
Haarlem
etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien in hoorn ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap die minnetjes niet. Hoorn is hartstikke leuk, alleen niet zo centraal in Nederland.
Utrecht
Amsterdam
Arnhem
Maastricht
Groningen
Breda
Eindhoven
Rotterdam (redelijk)
Den Haag
Leiden
Veenendaal
Tilburg

Toegevoegd na 22 seconden:
Ow ja, en Den Bosch inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rotterdam,haarlem,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amsterdam, de andere grote steden, hangt er ook vanaf wat je zoekt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nijmegen.. veel leuke kleine winkeltjes, terassen langs de kade, je ziet ook veel oude gebouwen (een zichtbaar oud stadscentrum vind ik veel gezelliger dan nieuwbouw)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat er over in welk deel van Nederland en of je een hele dag wilt gaan of dat je zoals ik liever kleinere plaatsen hebt. Zelf vind ik Bussum, Ede, Veenendaal en zoals al eerder genoemd Utrecht en Den Bosch.

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet goed opgelet: Veenendaal was al genoemd. En vergeten: Alkmaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vind toch amsterdam wel t leukste winkelen,maar t ligt er een beetje aan wat je allemaal moet hebben.de zwarte markt in beverwijk ook wel leuk,als je een keer wat anders wil,en t is er héél gezellig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet ik mevrkat +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het je om "gezellig winkelen" gaat, gaat het vooral om wie je mee neemt!

Verder is het belangrijk dat de stad die je bezoekt een groot aanbod heeft, en dan kun je kiezen uit de wat grotere steden op het stuk grond dat wij Nederland noemen:

Amsterdam
Rotterdam
Den Haag
Utrecht
Almere
Eindhoven
Groningen

En ga zo maar door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het je echt om het shoppen gaat, dan Arnhem. Je hebt er werkelijk alles en alle winkels dicht bijelkaar.

Na het shoppen lekker eten bij Rose's aan de Rijnkade.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
arnhem beste binnestad verkozen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amsterdam!!!