Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie was die medewerker douane Schiphol die altijd op TV was?

Vroeger zag je heel vaak eenzelfde persoon in beeld bij opnames over de douane op Schiphol. Deze man was op zijn zachts gezegd enigszins irritant, wat het ook weer leuk maakte. Wie was dat ook alweer. Ik had het daar laatst met iemand over, Ik kan er niets van terug vinden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Wetgeving
2.4K
Antoni
7 jaar geleden
Weet je zeker dat je iemand zoekt van de douane Schiphol? Bedoel je niet de Rotterdamse politie? De oud-woordvoerder van de Rotterdamse politie, Anne Geelof, dat vond ik namelijk een irritant persoon die altijd op tv was.
Antoni
7 jaar geleden
Of Klaas Wilting, van de Amsterdamse politie. Van hetzelfde laken een pak.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Was dat niet Dick Mol die jij bedoeld !
Hij ging altijd over de invoer .
HeerVoldemort
7 jaar geleden
"Oh wat een mooie viool....ook erg duur geloof ik" hij pikte ze er altijd uit. Mensen die geen invoerrechten wilden betalen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dick Mol was als douane-ambtenaar vaak te zien in de televisieserie Schiphol Airport op televisiezender Yorin in de jaren negentig. Door velen wordt hij irritant (en zijn werk overbodig) gevonden, wat ook blijkt uit de vele grove verwensingen aan zijn adres op een forum als http://forum.fok.nl/topic/652914.

Hij heeft een eigen Wikipedia-pagina (ook in het Engels en het Duits), omdat hij heel succesvol en bekend is als amateur-paleontoloog: https://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Mol. In die hoedanigheid heeft hij meegewerkt aan verschillende documentaires en treedt hij nog op in televisieprogramma's.
(Lees meer...)
Antoni
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding