Is het mogelijk om een oude vriend op te sporen?

Is het mogelijk om, bijvoorbeeld bij de gemeente, het nieuwe adres (of een emailadres) van een oude vriend te achterhalen? Ik weet dat hij nog ergens bij me in de buurt woont maar weet niet waar.
Telefoonnummer klopt niet meer en email is buiten gebruik.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mailadressen heeft de gemeente niet en huisadressen verstrekken aan derden is hen verboden op grond van de Wet bescherming persoonsgegevens. Ga dus maar niet naar de gemeente.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt het proberen bij een school waar hij op gezeten heeft. Zelfs via "schoolbank" staan vaak namen van mensen die verder niet op internet zitten. Je moet dan wel even zelf een inlog profiel aanmaken om deze info te kunnen inzien.
Wellicht had je vriend een hobby? Probeer eens via "afbeeldingen" te zoeken met steekwoorden waar hij wellicht onder valt. Bijv.: de naam van je vriend i.c.m. schaken o.i.d.
Een ouderwetse, maar vaak doeltreffende oplossing: het café! Er zit altijd wel een vaste bezoeker tussen die vrijwel iedereen kent en weet waar hij/zij woont en hele familie stambomen en adressen kan repeteren.
Succes!