Waarom staat er geen datum + tijdstip bij de track&Trace?

Hallo. Ik heb een shirt uit China geïmporteerd, welke maandag in Nederland is aangekomen. Nu heb ik een track&trace code gekregen en de status is 'zending is onderweg' met drie oranje streepjes. Maar er staat geen tijd + datum bij. Wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Heb je al iets ontvangen?
Je bedoelt dat je bij "zending is onderweg" nog een tijd en datum verwacht?

Het beste antwoord

Wellicht dat de track&trace pas later begint.

Stel jij plaatst een bestelling...
Bestelling wordt gelezen in china.
Zij bevestigen deze en halen het product uit een magazijn.
Deze moet met de vrachtwagen naar de boot, boot naar Europa (wellicht nog een tussenstop?) > Nederland > Jouw woonplaats > jouw huis)

Grote kans dat het product nog in de eerste vrachtwagen of de boot is, en dat de track & trace pas in Nederland/Europa begint.