Bij hoeveel loon krijg je geen kinderbijslag meer?

Ben 16 jaar en verdien 4,25 per uur, in de zomervakantie mag ik 45 uur per week werken.
Nu had mijn vader het erover dat je bij een bepaald bedrag geen kinderbijslag meer krijgt, hoeveel is dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Antwoorden (3)

Dat kun je zelf bekijken door al jullie gegevens hier in te voeren: http://www.svb.nl/int/nl/kinderbijslag/levensloop/hoeveel_bijverdienen/bepaal_zelf_wat_uw_kind_mag_bijverdienen/index.jsp

Toegevoegd na 36 seconden:
In jouw geval kom ik uit op Uw kind mag tot € 1.240 netto per kwartaal bijverdienen. Als uw kind € 1.240 of meer verdient komt de kinderbijslag voor dat kwartaal in zijn geheel te vervallen. Tijdens de zomervakantie van 2012 mag uw kind met vakantiewerk € 1.300 netto extra bijverdienen. U bent wel verplicht om elk inkomen hoger dan € 800 netto per kwartaal aan de SVB door te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij meer dan 1200 euro per 3 maanden ontvangt.
11 jaar geleden
Je mag €1240 netto bijverdienen per kwartaal. In de zomervakantie is dit €1300 netto extra.
Met 45 uur werken per maand a 4,25 per uur verdien je in een kwartaal €2485. Je blijft dus hoe dan ook onder deze grens. Je ouders zijn wel verplicht elk inkomen boven de €800 netto per kwartaal aan de SVB door te geven.