Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het backup plan in het geval 112 uitvalt?

zojuist vernomen dat 112 door een storing tijdelijk niet bereikbaar is via GSM (alleen nog via vaste lijn)

Hoop dat dit geen nare consequenties heeft vanavond!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
849
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag, ook 0900-8844 is onbereikbaar via mobiele telefoon, lees ik. En dat terwijl 80% van de telefoontjes afkomstig zijn vanaf een mobiele telefoon. Oei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb t nieuws ook net gehad.. Ik denk dat dit zeker wel gevolgen zal hebben. Ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even Apeldoorn bellen ??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik ben bang dat er geen noodplan is, maar ik zou zelf in geval van nood de huisarts/HAP/politieburo/kazerne zelf proberen te bellen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je het locale ziekenhuis belt, kunnen zij je ongetwijfeld doorverbinden met de politie. Wanneer je de brandweer nodig hebt kan eventueel de politie wel weer doorverbinden met de brandweer of via p2000 een oproep de deur uit doen.

Voorts kun je proberen de meldkamer van rijkswaterstaat (0800-8002) of de NS (0343 53 53 53) die kunnen ook naar de overige nummers doorverbinden.

Toegevoegd na 4 minuten:
De meeste gemeentes hebben op hun website ook wel een lijst met belangrijke telefoonnummers staan, wellicht dat daarvan ook nog iets bereikbaar is, bijvoorbeeld de centrale post ambulance.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als 112 het niet doet, toevallig was er in de regio Tilburg en misschien nog verder een storing bij 112 waardoor ze niet bereikbaar waren. Werd toen verwezen naar het nummer van de politie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk nummer? Het nummer 0900-8844 was ook niet bereikbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welwaar. Alleen GSM meldingen kwamen niet door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat bedoelde ik uiteraard ook.
Ik denk dat je alleen maar nog kan bidden en als je niet in God gelooft, hopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding