Wanneer stond in 2007 een artikel over gratis porno,pornotube in het eindhovens dagblad?

we hebben een discussie over de introductie van gratis porno op internet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kun je navragen bij de redactie. Als je mazzel hebt (of als je jouw vraag goed inkleedt) mailen ze je het artikel zelfs toe.
Ik heb zelf lang geschreven voor Wegener-kranten (waar het ED ook toe behoort) en ik weet dat zoiets heel gemakkelijk in het digitale archief op te zoeken moet zijn. Maar let op: ze hebben het druk. Je moet dus een goede reden hebben om dit op te vragen. Want je bent natuurlijk een student die hierover een paper wil schrijven en op zoek is naar achtergrondinformatie. Of zoiets ;) Je kunt de redactie bereiken op redactie@ed.nl

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen: vraag het aan het Eindhovens Dagblad. Alle kranten hebben volgens mij wel een archief.