Als ik op een privédomein elke maand onderhoud moet betalen, moet ik dat dan ook als de straat al 3 maand onderbroken is op het terrein zelf?

En daardoor dus niet meer tot mijn eigendom met de auto kan komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Hiervoor zou ik kijken wat voor contractuele afspraken er zijn gemaakt met betrekking tot onderhoudswerkzaamheden. Het is waarschijnlijk dat dit door de verhuurder is dichtgetimmerd. Wanneer de werkzaamheden exorbitant lang duren, langer dan gepland of veroorzaakt door achterstallig onderhoudt door de verhuurder dan is het hard te maken om de maanden dat het huurgenot niet 'genoten' kan worden in mindering te brengen. Eerst de verhuurder hierover aanschrijven en de kans geven een redelijke oplossing aan te dragen.