Waarom wordt het voor buitenlandse voetballers (sporters),niet verplicht nederlands te leren?

Het valt mij namelijk op,dat veel buitenlandse voetballers geen woord nederlands spreken.

Weet jij het antwoord?

/2500

bij psv is men veplicht om nederlands te leren bij andere clubs is dat niet zo Toegevoegd na 2 minuten: ook groningen stuur hun spelers op taal les

Buitenlandse voetballers spreken waarschijnlijk wel engels. Verplichtingen werken in ieder geval nooit.

Voetballers uit het buitenland zijn vaak zulke grote talenten dat je al blij bent als ze tekenen, als je ze dan ook nog verplicht de taal van het land waar ze hoogstwaarschijnlijk niet langer dan 2 jaar verblijven, dan is de kans groot dat ze hun heil bij een andere club zoeken. 't Is dus een commerciele keus: Een topspeler hebben die alleen in 't Engels communiceert of genoegen nemen met mindere spelers die dan wel met moeite in het Nederlands kunnen communiceren met hun ploeggenoten. Als ik baas bij een topclub was, dan was mijn keuze makkelijk.

Voetballers worden geacht te voetballen en daar is geen taal voor nodig... En inburgeren hoeft niet voor hen... Er werd in het vorige wk een buitenlander versneld tot Nederlander gemaakt omdat hij voor Nederland ging voetballen... De naam is mij gelukkig ontschoten...

Voetballers voetballen en doen dit als goedbetaalde slaven. Wellicht is het dan wel prettig voor de eigenaar als de communicatie eenzijdig blijft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100