In 1981 is mijn opa overleden. Nu wil ik graag weten wat er met hem na zijn dood is gebeurd. Waar kan ik dit na gaan?

Mijn oma is inmiddels ook overleden en mijn moeder kan het zich niet herinneren.

11 jaar geleden
1.4K
Powergen
11 jaar geleden
Hoe bedoel wat er gebeurt is? Als die begraven is, is die langzaam verteert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je kijken op kerkhoven, of het navragen bij de gemeente waar die heeft gewoond. Daar wordt alles opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou ja zeg, da's wel 'n beetje lomp...
loginabcde
11 jaar geleden
kijk maar uit dat zijn geet niet bij je op bezoek komt powergen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@JanLast: wat is daar lomp aan? 'Bedenk mensch, dat gij stof zijt en tot stof zult wederkeren.' Pierenvoer worden is een eerbare toekomst voor mijn grondstoffen.

Antwoorden (1)

Je kan naar de gemeente gaan en dan vragen waar hij begraven is. Hij kan ook gecremeerd zijn, maar de gemeente weet waar zijn urne of herdenkingsplaatje is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook kan het zijn dat hij zijn lichaam ter beschikking van de wetenschap heeft gesteld. in dat geval is er niets meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als iemand van de familie de urn heeft weet de gemeente verder ook niet waar de urn eventueel is.