Bestaat er een hulpmiddel om iemand te vinden die je bijv. in de trein tegenkwam en een leuk gesprek/contact mee had?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.8K

Het beste antwoord

Op deze site http://treinflirt.nl/ kun je een oproepje plaatsen of misschien heeft inmiddels een oproepje voor jou geplaatst inmiddels ;-)

Toegevoegd na 15 uur:
inmiddels=iemand
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt specifieke dingen die je over die persoon te weten bent gekomen opzoeken op Google bijvoorbeeld een sportclub die hebben vaak groepsfoto's op internet staan en als je een naam hebt kun je bijvoorbeeld op wieowie.nl kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zo'n oproepen al zien staan in "de metro"en "de spits", gratis krant die bij treinstation verkrijgbaar zijn. Er stonden oproepjes in bv: meisje blond haar gezien op trajekt amsterdam-=utrecht 3juni 19.00u.Dus haal zo'n krantje bij station en kijk hoe je zo'n oproep kunt plaatsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook ligt er in de trein zo nu en dan een boekje met de naam 'Rails'. Ook daar staan oproepen in.
Heb je het echt zwaar te pakken, dan kun je natuurlijk een dag vrij nemen en op het station gaan bivakkeren op een vergelijkbare dag/tijd.
Geen tijd? Hang zelf A4-tjes op op desbetreffend station met je e-mailadres.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Achteraf wordt wel erg moeilijk... Als je nu (vantevoren) bijv. Skout installeert, kan je later altijd weer contact maken als je Skout destijds ook gebruikt had.
http://en.wikipedia.org/wiki/Skout