Hoe kan je morgen op het voetbalveld gepast aandacht besteden aan de dood van All Stars acteur Antonie Kamerling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoezo dan?
Antonie Kamerling was een acteur en zanger.
Geen profvoetballer.
Waarom moet je er dan op het voetbalveld gepast aandacht aan gaan besteden?
Omdat 'ie een rol in een voetbalfilm heeft gehad??

Kortom: Ik zou zou zeggen: De enige gepaste vorm van aandacht aan de dood van Antonie Kamerling is om deze over te laten aan diegenen die daar werkelijk rede toe hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

eventjes stil zijn met zijn allen.
of zijn nummer van hero even opzetten voor de wedstrijd
13 jaar geleden
Op de manier die normaal is houdt een paar minuten stilte.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar minuten, toe maar!
Dat doen we normaal gesproken 1 keer per jaar, voor de miljoenen slachtoffers van de tweede wereldoorlog!
Met alle respect voor Kamerling: Het is weer Holland op z'n smalst!
Stil zijn en overdenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net als al die andere aanwezige
een minuut stilte