Wat zijn nog leuke streken om uit te halen,zonder dat je iemand echt kwetst,of op kosten jaag,of beledigt.?

Toen ik vroeger op de groente veiling werkte,lieten we bij iemand de fietsenband leeglopen,en duwden een aardappel tussen band en spatbord ,en pompten daarna de band weer op,en kon hij niet meer wegfietsen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, moet erg lachen om alle antwoorden! +1

Het beste antwoord

Die praktijken worden nu gezien als terrorisme, de tijden veranderen heel snel...

Tolerantie neemt af... En mensen kunnen nergens meer tegen... Humor heeft men niet meer...

En als ik een voorbeeld mag noemen is dit: Er was een mafkees in ons dorp en die keek altijd een ander aan, veel te lang en als je die terugkeek dan stopte hij helemaal niet meer met kijken... Op een keer kwam ik hem tegen op de fiets net buiten het dorp en ik dacht die heb ik te pakken... Ik keek hem aan en bleef dat doen en hij mij... En nog lang nadat wij elkaar voorbij fietsten keek ik hem aan, en dus, dat wist ik al, keek hij mij ook aan... Hij zat bijna achterstevoren op zijn fiets, maar hij bleef kijken en ik voor de grap dus ook... Maar op een gegeven moment reed hij in de sloot omdat hij niet meer wist waar hij fietste... Hoe ik thuis kwam weet ik niet meer, maar ik ben wielrenner geworden, wellicht kwam het wel hierdoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha +1 voor jou;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi verhaal +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erg leuk XiniX,nu krijg je echt een punt...(heb op het plusje gedrukt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, super! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hartstikke mooi verhaal.

Andere antwoorden (12)

bij je baas een stiptheidsactie houden(:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken een paar streken uit de hitserie 'Friends':
Een muntje zwart maken aan de randjes met een potlood en een muntje niet bewerken. Daarna voordoen hoe je het schone muntje van je voorhoofd over je neus naar je kin kan rollen en vragen of een ander het ook kan. Dan krijgt die een zwarte streep.
Verder: huishoudfolie over het toilet spannen en de bril terugleggen (als iemand niet kijkt, zit er overal pies).
Verder natuurlijk: het scheetkussen, een briefje op een rug plakken, alle klokken een week vóór de tijdswisseling al wisselen en dan boos zijn als iemand te laat komt, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Tenalady proefpakket naar iemands huis laten sturen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg tegen iemand "als ik 2 eieren op je hooft kapot mag slaan, krijg jij €20 van mij. Als diegene dan zegt is goed, sla je het eerste ei kapot op zijn of haar hoofd (wel zachtjes natuurlijk). De tweede doe je dus niet!!!
Dan komt vanzelf de vraag "waar blijft de tweede nou"?
En dan zeg jij, "ja dag, dan ben ik mijn €20 kwijt.
Zorg wel dat je snel weg kan komen hahaha

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry ik bedoel hoofd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pak diegene goed vast(vraag of iemand je helpt)steek een bezemsteel door zijn mouwen,dus van de ene mouw langs zijn nek door de andere mouw,en spijker hem/haar vast aan de muur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha die ga ik zeker een keer proberen +1
Dit kan helaas niet bij iedereen, maar als je in een bedrijf werkt waar ook productie of reparatie plaats vind, of eventueel in een winkel kan ook...

Laat dan één van je collega's RUBBEREN klinknagels halen! Deze persoon zal dit uiterst serieus nemen omdat het een normale vraag is. Laat de persoon naar een doe-het-zelf winkel of groothandel gaan, en laat niet via internet zoiets bestellen.....Jij en je collega's hebben een leuke dag, en de mensen in de groothandel of doe-het-zelf winkel al helemaal! :D

Verder: Geef een collega het nummer van het Dierenpark, bijvoorbeeld Amersfoort. Laat die collega bellen voor Meneer de Leeuw. Uiteraard is het van belang dat je bij het nummer niet vermeld dat dit het nummer van het Dierenpark is. Er zal opgepakt worden met de naam van het park, maar hierbij zullen bij weinig mensen een lampje gaan branden!

Werk je toevallig in een autobedrijf? Laat dan de receptioniste het volgende uitleggen aan de klant die zijn/haar auto op komt halen; Er zat een roestbel in het pullepetatieklepje (spreek uit: poelepetaatieklepje), maar de monteur heeft het pullepetatieklepje gevlinderd en alle problemen zijn nadien opgelost. Je kunt dit natuurlijk uitbreiden met enkele waarheden, zoals werkzaamheden die daadwerkelijk uitgevoerd zijn. De klant zal de humor er zeker van inzien, en de collega's zullen de dag van hun leven hebben na de reacties van de betrokken personen! ;)

Alle drie zijn door mij al eens geprobeerd en hebben allemaal gewerkt!

En dan de volgende: laat een werknemer naar een groothandel of doe-het-zelf winkel gaan om een plintenladder te halen!!! (deze komt van de een reclame van de Landmacht, maar weinig mensen kennen hem)

Veel plezier/succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubberen klinknagels kende ik nog niet,valt in de cattegorie van de glazen waterpomptang +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk! + 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies. Rubberen klinknagels, plintenladder, glazen waterpomptang....allemaal heel onschuldig maar toch leuk. Je kwetst niemand, het richt geen schade aan. Lekker onschuldig. Ook een leuke is om iemand een linksdraaiende schroevendraaier te laten halen! (de schroevendraaien die linksom kan draaien, kan natuurlijk ook rechtsom draaien ;) ) En wat te denken van de klophamer! Maar zo zijn er natuurlijk nog heel veel te bedenken! Bedankt voor de positieve reacties trouwens ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of vet vrije olie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of een zak open stootvoegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk! +1 Heb mijn vriendin een keer iemand laten bellen op 1 april en laten vragen naar meneer de Leeuw. Het was het nummer van Blijdorp! De dame aan de telefoon was "not amused" die krijgt natuurlijk op 1 april een hele berg van die telefoontjes. Een leuke in de horeca is een om iemand naar het naastgelegen café te sturen voor een "Tequila zout-zeefje"
Voor op kantoor;Verwissel de toetsenborden van enkele vaste computers met elkaar.Als je collega's terugkomen van hun pauze en hun werk willen hervatten zullen ze niet snappen waarom hun comp.niet op hun opdrachten reageert,de collega aan de andere kant ziet opeens van alles op het scherm verschijnen terwijl hij niets doet.
Dit heeft mijn man eens uitgehaald,succes verzekerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel leuk +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is inderdaad een goeie! Dan moet wel iedereen tegelijk beginnen of terugkomen van de pauze! Heb het zelf ook op school gedaan, 4 computers aan 1 ronde tafel en alle muizen omgedraaid, resultaat was erg goed en leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lachen dikke plus +
In een bedrijf waar ik ooit werkte werd de auto van een hardnekkige foutparkeerder wel eens met een heftruck op een stevig bijgebouwtje gezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb 2 leuke,reeds getest.
De buitenkant van een doosje lucifers afhalen en andersom er weer op doen zodat bij het opendoen,de gehele inhoud op de grond valt.Wel in de buurt blijven,anders mis je de lol.
In een kroeg,met beschonken maten,één der maten uitkiezen als slachtoffer en hem 200 euro bieden,als je een klap op z'n blote kont mag geven.Hij trekt z'n broek tot de enkels en gaat krom staan.Sla dan,sla dan,roept hij waarschijnlijk,maar de klap komt natuurlijk niet.Ook leuk is het dan,om omstanders er op te wijzen,dat er één in z'n blote gat staat.De avond kan niet meer stuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons in het bedrijf deden ze bij nieuwelingen altijd net alsof er iets kapot was en dan stuurden ze die zogenaamd paniekerig naar de afdelingschef met: "Vlug! Haal snel een potje ST. Ront" .

En daar gingen ze..... ;-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werkte ooit bij een bnk in London op een wat hoger nivo in de IT. De bazen daar, gezet en welgesteld, hadden met elkaar regelmatig lol over de onzin die ze hadden uitgehaald. Bij de telefoons de luister en spreek delen verwisselen en andere grappen zoals hierboven gemeld. Een lol dat ze hadden. Ik heb mij zelden zo gegeneerd gevoeld. Als men in mijn omgeving dit soort grappen zou uithalen, dan zou ik ze hard onderuithalen. Noem het maar geen humor, maar ik haat infantiliteit