Willem Alexander en Maxima deden bij hun trouwen hun trouwring om de rechtervinger, nu dragen ze hem links. Waarom?

Links is katholiek, rechts protestants. Heeft dit soms te maken met illuminati?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Van de week werd dit op de televisie besproken. Iemand, weet even niet meer wie, zei toen dat het er waarschijnlijk mee te maken had dat ze zich niet van tevoren hadden gerealiseerd dat je last kunt hebben van een trouwring bij het schudden van zoveel handen als zij moeten doen. En dus was het waarschijnlijk handiger om de ring om de linker vinger te dragen. Of dat de werkelijke reden is weet ik niet, dat wist diegene op de televisie ook niet, maar het zou wel kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plausibele theorie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind de suggestie over aliëns leuker ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar komt bij dat het , als je rechtshandig bent, sowieso prettiger is je ringen links te dragen en vice versa, zeker nu de kerk niet meer 'dicteert' waar de 'hoort'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar sluit de illuminati niet te vroeg uit. Vingers lijken op obelisken en dat is (volgens Tom Hanks) een aanduiding op de aanwezigheid van Illuminati
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord van Haivon. +