Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Zo kunnen de klAnten zien hoe je heet, en dat is wel handig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Om hun namen te weten , als je ze wilt aanspreken bij de naam ofzo ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat Zei ik al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms kun je tegelijkertijd bezig zijn met typen he. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat bedoel ik niet boos
Dat hoort bij een stukje klantgerichtheid. De supermarkt straalt hiermee uit dat zij 'menselijk' is en dit is prettig voor de klanten en daarmee dus goed voor de supermarkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is er minder kans dat vervelende klanten kassieres beledigend als , hee Truus of hee Fatima aan spreken. Bij ons hebben trouwens alleen de medewerkers van "Albert Heijn" bordjes.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Niet alleen de kassameisjes bij Albert Heijn, maar ook de kassajongens, -vrouwen en -mannen dragen naambordjes bij de meeste supermarkten. En achter de balies van dienstverlenende bedrijven dragen de medewerkers meestal ook een naambadge. Dat is namelijk handig voor de klanten. Dan kunnen zij weten door wie zij geholpen zijn. En als er dan misschien achteraf een klacht is, dan kan men duidelijk maken bij wie dat gebeurd is. Een omschrijving als 'dat blonde meisje' is namelijk nogal vaag!
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad.
Lijkt me veel waarschijnlijker dan om iemand bij naam te kunnen noemen. Ik ga toch niet zeggen:,, hey Esther, weet jij..'' als ik haar niet eens ken.
Is gemakkelijker om te communiceren en zijn/haar functie staat er bij ons ook weleens bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding