Kan je seks hebben als een meisje ongesteld is?

Ik heb een vriendinnetje van 13, ze zegt dat ze wel seks met me WIL hebben maar elke keer als het er op aan komt zegt ze dat ze ongesteld is. Nu mijn vraag; Kan je seks hebben als een meisje ongesteld is?

Toegevoegd na 24 seconden:
trouwend, ik zelf ben 16 ;) vergeten te vermelden... misschien handig?

Toegevoegd na 54 minuten:
*trouwens

Toegevoegd na 1 uur:
Oké mensen ik snap dat het niet handig is!
Ik weet dat ik het zelf eerder had moeten bedenken dat zij dat niet wil...
Ik zou het niet gaan doen (omdat jullie het zo graag willen en omdat me het inderdaat ook niet verstandig lijkt voor haar maar ze gedraagt zich vaak al zo volwassen en lijkt net of ze al 15 is ofzoo..) ;)

Maar bedankt voor jullie antwoorden...
Ik ga morgen wel met d'r praten.
Ik hou het nog wel bij zoenen dan maar. :$

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Dit denk ik ook.
Ik ben nu 13 en ben daar absoluut nog niet aan toe hoor!
En ik denk ook niet dat het fijn is om seks te hebben als je ongesteld bent.
Als je hondert procent zeker weet dat jullie het allebei willen dan kan je het natuurijk doen. Maar ik raad het niet aan.
Praat er is goed met elkaar over en vraag of zij het wel ECHT wil.

En de reden dat zij dit zegt is dus waarschijnlijk dat ze het niet fijn vind om seks te hebben in de menstruatie tijd.

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik denk dat je hoe dan ook geen seks moet hebben met een meisje van 13
itsme
14 jaar geleden
je moet geen sex hebben met een meisje van 13, dat doe je pas vanaf 18
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zij is nog minderjarig, is dat niet strafbaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou..........18.........vind ik wel een flinke stap verder. Hangt ook erg an het meisje af. Maar 13, ben ik met je eens, is absoluut nog iets te jong.
Ja dat kan prima, het is een smoesje van haar...

Maar weet wel dat je strafbaar bent als je het doet... Als zij later naar de politie gaat dan hang je...

Toegevoegd na 6 minuten:
En leren luisteren naar meisjes is een goed begin voor elke latere relatie... Dus ze zei nee... Zo doen die meisjes dat... En dan is het "nee"...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is dat. +1
Het gaat er niet alleen om of het kan, maar of het gewenst is. Veel vrouwen zullen het absoluut onprettig vinden om seks te hebben als ze ongesteld zijn.

Ik denk dat je vriendin op dit moment helemaal niet aan seks toe is. Ze durft kennelijk dit niet zo te zeggen en geeft aan dat ze ongesteld is.

Het is heel belangrijk om naar je vriendin te luisteren. Jullie zijn nog jong en zij is 3 jaar jonger dan jij. Respecteer haar wens en dring niet steeds aan. Laat haar er zelf mee komen en geniet van elkaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
En persoonlijk vind ik 13 wel heel erg jong. Ik zal niet zegen dat dit per definitie niet kan, maar wachten tot je er beide aan toe bent kan sowieso geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluit me aan bij de twee eerste antwoorden. Denk dat zij er gewoon nog niet aan toe is. Blijft toch een kind al ziet het er nog zo mooi uit. Je beschadigd meer dan je lief is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het eens met de antwoorden van hiervoor. 13 jaar is erg jong voor sex. Ze wil misschien wel, maar is er nog niet aan toe. Respecteer haar, en dring niet aan! Jullie worden daar echt niet gelukkiger van. Je bent pas een kerel als je haar repecteert!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit meisje is er duidelijk nog niet aan toe, 13 is heel erg jong, ze is nog een bijna kind. Ze voelt zich waarschijnlijk onder druk gezet door jou en gebruikt dit als smoes.
Als jij niet kan wachten: zoek een vriendinnetje van je eigen leeftijd en gun jaar haar eigen ontwikkeling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja je kan wel seks hebben met iemand die ongesteld is. Maar wel veilig.

Maar in dit geval ze wil dus zelf niet, en accepteer dit dring hier niet op aan. 13 jaar is nog wel erg jong. Je weet wel als dit toch een keer gaat gebeuren dat je condooms moet gebruiken en dat zij wel aan de pil is. Neem aan dat jullie hier eerst over na hebben gedacht.

Zeg tegen haar je hoeft niet iedere keer te zeggen dat je ongesteld bent want ik begrijp best dat je er nog niet aan toe bent en als het moment daar is en jij bent er aan toe dan zien we wel hoe het loopt. Haal de druk erbij haar af zodat ze niet altijd een smoes hoeft te verzinnen want dat werkt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom leven jullie je niet eerst eens helemaal uit met alles wat je voor fijns met elkaar kunt doen, zónder direct sex te willen hebben? Je kunt elkaar enorm verwennen met handen en monden, en dan komt ooit wel het moment dat zij zover is dat zij wél met je naar bed wil.
Je leert dan elkaars lekkere plekjes kennen, en dat is minstens zo leuk om te weten en te ontdekken, dan sex...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, dat kan ; een beetje schipper vaart ook over de rode zee. Maar er zijn inderdaad zowel mannen als vrouwen die er niet zo van gediend zijn, al is dat niet reeel, want een bloedbad wordt het echt niet.

Een meisje van 13 vind ik overigens nog wel aan de heel erg jonge kant ; ik denk dat ze gewoon een keurige manier heeft gevonden om je duidelijk te maken dat ze er eigenlijk nog niet aan toe is. En eerlijk is eerlijk, dat is ze op die leeftijd ook eigenlijk nog niet. Wees een kerel, en respecteer dat. Sexen kun je je hele leven nog.

Zoen een beetje, verken elkaar, en doe dat allemaal langzaam en stapje voor stapje. Dan blijft het veel langer leuk, en loop je ook een hoop minder risico's. Vind je elkaar na een jaar ofzo nog steeds leuk, dan kun je het er wellicht nog eens rustig met elkaar over hebben.