camera uit de auto gestolen, wat kan ik doen?

beetje dom maar mijn vriend liet de auto open met de fotocamera op de bijrijders stoel....

nu maakt de camera me niet zo gek veel uit, die is vervangbaar, maar de foto's op het kaartje dat erin zat wel, eerste vakantie van de kleine, eerste dagje opvang, eerste tandje, eerste sint etc.....
veel foto's gelukkig al opgeslagen op de laptop maar een aantal ook niet en ben er erg verdrietig om.

ik heb al aangifte gedaan en gekeken/gemeld op verlorenofgevonden.nl, geplaatst op buurtlink en ga een advertentie hangen in de buurtsuper, is er nog meer wat ik kan doen want ik wil m erg graag terug:(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, altijd uit het zicht halen, en onvervangbare foto's op meerdere locaties op meerdere apperaten backuppen. Natuurlijk is er nu niks meer aan te doen. Tegenwoordig steelt men sowieso de meest rare en goedkope dingen om er 2 tientjes aan te kunnen verdienen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat schreef ik al ja, was een beetje dom, maar daar heb ik idd niets meer aan:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet die camera en die foto's maar daar die allang verparlevinkt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...............ik kan hier toch niks mee........
dingen die ik zelf bedacht heb en nee, je vergeet dat soort foto's niet zo maar even zonder te weten dat je alles geprobeerd hebt....spreek even je inlevingsvermogen hier een beetje aan......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook eens meegemaakt dat mijn camera werd gepikt, in Parijs. En dat gaf een heel vervelend gevoel: Boosheid, verdriet en een soort radeloosheid. De camera is 1 ding, die was goed verzekerd. Maar niet het statiefje die ik van een aardige man heb gekocht. En al helemaal niet de 2 volgeschoten filmrolletjes. (Ik heb het over de vorige eeuw ;-)
Misschien hebben mensen in je omgeving nog foto's?
Opa en oma, vrienden. de kinderopvang...
Ik wens je veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel, goeie tip opzich:)
helaas niemand die foto's heeft:(

Het beste antwoord

Wat je kunt doen is op Marktplaats en andere handelsites kijken (speurders, ebay) of jouw model camera + lens wordt aangeboden. (Alleen de recente advertenties bekijken).
Als je denkt dat die mogelijk van jou is kun je proberen of je achter het serienummer van de aangeboden waar kunt komen.
Het blijft natuurlijk lastig, maar het is een kans...

Toegevoegd na 20 uur:
En wie weet wordt het geheugenkaartje wel los aangeboden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een beetje online speurder gebruikt natuurlijk de internetz om die camera terug te vinden! Serienummer invoeren en ... zoeken maar :)
Succes!