omdat ze de hele dag met bier en borrelnootjes lopen te sjouwen voor de mannen en dan ook nog flink worden uitgeput met de sex. Die meiden hebben gewoon geen tijd en energie meer over om aan macht te denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Omdat er ook echte mannen bestaan...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat doen echte mannen dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hebben mannen geen sex dan?
Ze nemen genoegen met de macht over de afstandbediening van de televisie!?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou die willen de mannen vaak ook om wat te doen te hebben tijdens het eten van borrelnootjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je als man zo machtig ben om de a.b. op te eisen kan je net zo goed opdracht geven waar de t.v. op moet staan. En je daarbij realiseren dat de kans dat je eerdaags vrijgezel ben evenredig toeneemt.
Waarschijnlijk omdat vrouwen toch niet zo machtswellustig zijn als de gemiddelde man?

Alhoewel mijn manager zit in een powertrip momenteel *-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de borrelnootjes op zijn...

Ik denk dat het een enorm cliché is dat mannen alleen bier, sex en borrelnootjes willen.

De meeste mannen willen denk ik liever macht en dingen die macht uitstralen (grote auto, duur huis, mooie vrouw enz)

Ik lust trouwens niet eens borrelnootjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mannen willen voetbal, en daar snappen vrouwen nix van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om dat vrouwen het zwakkere geslacht zijn!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouwen hebben de macht, alleen weten ze dat zo subtiel te brengen dat mannen het niet beseffen. MANipulatie heet dat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet waar!
Vrouwen nemen (over het algemeen) wat minder snel een uitdaging aan. Vrouwen gaan eerder voor zekerheid, op het moment dat mannen de competitie aangaan.

Dit geld zeker niet voor iedereen of alle situaties, maar over het algemeen (gemiddeld) klopt het wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Simpel het zijn vrouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat is er dan nog de moeite waard om over te heersen als bier, sex en borrelnootjes (en chips) reeds door mannen worden gedomineerd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat vrouwen alleen make-up, zoete witte wijn (of rosé) en Bridget Jones willen.