Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telefonische verkoop nu van deur tot deur?

Met andere woorden, zal nu de telefonische verkoop aan banden is gelegd er meer terreur aan de deur komen om toch de producten aan de man te brengen?

Of meer mannetjes in de winkelstraten en spam achtige mail?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
820
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wacht op de dag dat reclame verboden wordt, want is dat niet spam ten top en ongevraagd en ongewenst?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik zie dat wel steeds vaker van die luitjes die langs je deur din gen proberen te verkopen,maar daar heb je leuke sticjkers voor zodat je dat als het goed is er geen last meer van heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Niet echt kostendekkend denk ik om langs deuren te gaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een goeie,wij zijn gelukkig al een tijdje af van de telefoon terreur ,maar er heeft al een man aan de deur gestaan met allerlei soorten scheermesjes en diepvries artikelen.En ook groene stroom mensen.Ik meld ze meteen dat ik geen interesse heb .heel kort en bondig ben ik dan.Ik heb daar geen behoefte aan.het zou best kunnen dat dit nu meer voor gaat komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had ook iemand aan de deur die me een telefoon wilde verkopen. Ik heb gewijgerd...ik zei: "Ja dag, daar trap ik niet in, dan heb je mn nummer ook gelijk zeker, dan kan je me dingen verkopen die ik niet wil onder etenstijd."
Dus mijn antwoord. Deur of telefoon, niet doen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier nooit last van venters aan de deur, en dat wil ik graag zo houden, maar denk dat je best weleens gelijk kunt hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is het nog net niet dagelijks maar wel zeer regelmatig bal met de colporteurs ; vooral kunststof kozijnen, energie, en goede doelen.
Ook kun je inderdaad al een tijdje de stad niet meer in zonder een handjevol van die gasten die ongeveer tien centimeter van je af gaan staan voor één of ander goed doel of alarminstallaties enzo.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben. En natuurlijk haal je dat geld er wel uit ; 1 op 1 happen mensen eerder dan aan de telefoon, en het salaris is even beroerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier wordt het ook steeds erger met deur tot deur verkoop.
We werden altijd al platgelopen door collectes, maar dat zijn vrijwilligers, dus daar kan ik nog wel begrip voor opbrengen en wat geld in die bus gooien.
Maar al dat gezever over energie en dat soort dingen.. Gisteren heb ik mijn "de-koffie-is-bruin-sticker" van de deur gesloopt omdat die alleen door deurverkopers gebruikt wordt als poging om binnen te komen. bah.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook ik heb het al een paar keer gehad, voor energiebedrijven, goede doelen en voor verzekeringen.
In de stad staan ze daarnaast ook vaak voor kranten.
Het is een trend die, vrees ik, erger zal worden, omdat ze veel mensen niet meer mogen bellen.
Gewoon nee zeggen, geen interesse tonen en zo snel mogelijk afkappen is de beste remedie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding