Kan iemand anders dan jijzelf van jou postbus gebruik maken?(met toestemming)

Ik wil een postbus voor iemand anders openen (die dit niet kan betalen en nu even geen adres heeft). Mag die ander daar zomaar gebruik van maken, of moet die zich nogmaals legitimeren? Of moet ik mogelijk los nogmaals toestemming geven aan TNT?

Toegevoegd na 46 minuten:
Het moet op mijn naam staan, en iemand met een andere naam maakt er gebruik van. (het komt dus niet op naam van die ander)

Wel alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt de postbus op andermans naam zetten en dat jij hem betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dat moet kunnen maar dan moet de post van ander een p.a. (Per Adres) hebben zodat ze dat uitelkaar kunnen houden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Maar de postbusus blijft wel op jou naam staan, een persoon die een postbus opent moet zich legimiteren en je kan dus niet voor iemand anders een postbus openen.