Ik hoor al urenlang een kind baby keihard huilen weet niet van waar het geluid komt wat kan ik het beste doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zou het nog even kunnen afwachten...maar als het al uren duurt is het wel raar dat de ouders er niets aan doen. als je het niet vertrouwd bel dan gewoon de politie. Leg het aan hun uit. zij gaan wel even een blik werpen. niet om die mensen te pesten natuurlijk maar misschien is er daar wel iets aan de hand. laten we natuurlijj hopen van niet! succes

Als het echt al urenlang is ( en even om uit te sluiten dat bovenstaand antwoord onzin is, kan je gewoon iemand anders vragen of hij het ook hoort ) zou ik gaan zoeken naar de bron. Waarschijnlijk kersverse ouders met een huilbaby ofzoiets. Mocht je de bron niet vinden zou ik ook even de politie bellen ( geen spoed, wel politie dus niet 112 ) , en dan rijden ze vast wel even langs vannacht of ze het ook horen en wat er zou kunnen zijn. Toegevoegd na 21 seconden: bovenstaand antwoord is inmiddels verwijdert maar het was iemand met stemmen in zijn hoofd.

Eerst uitzoeken of anderen in jouw buurt of jouw huis dat geluid ook horen. Dan uitzoeken waar het geluid vandaan komt. En als je dat niet alleen kan, dan je ouders, familie, mee laten zoeken. Als je ontdekt hebt dat het uit een bepaald huis komt, dan kunt je OF je ouders laten aanbellen, OF de politie bellen.

De politie doet in deze situaties vaak niet zoveel, omdat zij "op heterdaad" moeten betrappen. Beter kun je de kinderbescherming bellen en anoniem melden dat er vaak/lang een baby huilt. Zij gaan dan daadwerkelijk bij de huizen langs en vragen stellen. Evt kijken ze naar het kind. Ook kan een medische instantie of dokter melding maken, als ze vermoeden dat er iets mis mee is. Helaas gebeurt dit te weinig, omdat kindermishandeling niet altijd zichtbaar is, zoals bij sexueel misbruik. Wat jij kunt doen, is elke x dat je het kindje zo hoort huilen, hier melding van maken bij de kinderbescherming of een ander steunpunt geweld. Misschien kun je op die manier iets voor de veiligheid van die kleine doen. Dit is een suggestief antwoord, want ik weet natuurlijk niet hoe derest van de context is.

Bronnen:
www.kinderbescherming.nl
www.rijksoverheid.nl/kinderbescherming
www.watkanikdoen.nl

Baby huilt nu eenmaal kind van buren hier elke nacht Oplossing herrie stoppers in oren doen, werkt prima voor mij

naar buiten gaan op het geluid af en de katten wegjagen. het zijn net baby's wat het geluid betreft (mij gaat het echt door merg en been en ga dan even een blokje met de hond... AANGELIJND!!! dus enkel om ze weg te jagen)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100