Hoe kan je leuk op een foto staan?

Maandag komt de schoolfotograaf langs.
Waar ik dus echt tegenop zie, ik sta nooit leuk op foto's
Ik zit nu al ruim vier jaar onder de pukkels en bedenk me net dat ik er leuk op wil komen te staan.
Maar hoe kom ik er leuk op te staan met een gezicht vol met pukkels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lachen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze lachen mij altijd uit vanwege mijn foto en daarom wil ik er eens een keer anders opstaan.
Alleen dat gaat niet echt meewerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Trek je toch niets aan van dat lachen... =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wil ik wel maar na drie keer hetzelfde wil je toch een keer anders.

Het beste antwoord

Maandagochtend:

- Je gezicht goed reinigen
- Nivea Young lichtkleurende creme (zie bijlage) opdoen. deze past zich aan aan je natuurlijke huidskleur. Hij verhult de puistjes niet maar geeft je huid wel een mooie tint en maakt hem een stuk egaler.
- Je ogen mooi opmaken: veel mascara en misschien eyeliner/potlood/oogschaduw, wat je zelf wilt of gewend bent. Maak er echte eyecatchers van!!
- Eventueel met wat blusher je jukbeenderen accentueren

Verder, zorg dat je haar leuk zit, steek het bijvoorbeeld lekker nonchalant op, of gewoon mooi los hangen.
Doe kleren aan waar je je lekker in voelt, laat ook een deel van je hals zien, bijvoorbeeld met een ronde of V-hals. Beter geen sjaaltje, een mooie ketting ofzo kan natuurlijk wel!

Op het moment van de foto: SMILE!!!!!
Lachende mensen zijn mooi!

Oh en nog even als laatste, nu denk je dat je nooit leuk op foto's staat.... Maar als je ze later terugziet zal je zien dat ze eigenlijk best leuk zijn! Heel weinig mensen vinden hun schoolfoto's leuk, maar achteraf gezien vallen ze eigenlijk altijd reuze mee! :)

Succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stond nog wel met wat pukkels op de foto, maar ik stond er tenminste leuk op.
Bedankt voor de tip!

Andere antwoorden (7)

Gewoon je zelf zijn :)

En die pukkel ja dat heeft iedereen wel eens :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip 1: Oefen verschillende poses in de spiegel, dus niet alleen lachen maar ook bijvoorbeeld je mond iets opzij of hoe ik dat hier ook moet uitleggen.
Tip 2: Clerasil!! voor de puistjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kin een beetje omhoog, tanden op elkaar en tong tegen je gehemelte aandrukken!Werkt iedere keer, maar wel even oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je tong tegen je gehemelte aanduwen? Wat gebeurd er dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat vroeg ik me ook af. ik zie bij mijzelf geen verschil of ik nou mijn tong tegen mijn gehemelte aanduw of niet
Wellicht is dit een tip voor jou. Ga met je rug naar de fotograaf zitten en draai je hoofd (spontaan) naar de camera toe als hij een foto gaat maken. Een goede fotograaf weet dan, hoe hij jou op het beste moment kan fotograveren.
(Pukkels kunnen met Fotoshop weggewerkt worden hoor!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar niet door een schoolfotograaf, die doet dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het geen goede fotograaf!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor Sammy, als het een goede fotograaf is, heeft hij/zij goede lenzen waarmee mooie foto`s gemaakt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, dan heb ik al drie jaar een verkeerde schoolfotograaf.
Trek als eerst en vrolijk gekleurd shirt/blouse of dergelijks aan. Dan probeer je op de foto heel zelfverzekerd te zijn en volmondig te lachen. Dan vallen die pukkeltjes helemaal in het niet en zie je alleen je vrolijke toet.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk aan iets heel vrolijks dat je hebt meegemaakt! Dan krijg je vanzelf een mooie leuke uitstraling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
draag een opvallende t-shirt met een leuke tekst (in het groot) dit leidt de aandacht af van je gezicht en altijd blijven lachen