hoe kan ik goedkoop met de ov-chipkaart reizen naar school?

3 november gaat de strippenkaart weg in utrecht en ik nam altijd zo'n abonnement kan dat ook bij de ov-chipkaart voor 30 euro de hele maand reizen?

Toegevoegd na 15 minuten:
volgens google maps moet ik 5km reizen hoeveel betaal ik dan ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je op http://www.9292ov.nl/ begin- en eindpunt opgeeft, kun je bij het reisadvies ook de prijzen aanklikken, dan weet je precies wat je gaat betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee helaas kan dit niet, de ov-chipkaart zorgt ervoor dat je 'eerlijker' betaald omdat je alleen betaald voor het aantal gereden kilometers.
Iedereen die onbeperkt kon reizen in een bepaalde zone, gaat er dus helaas achter op uit..