Aangifte doen lijkt mij het belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de gemeente kun je achterhalen naar welk adres ze is gegaan. Dan kun je alsnog vragen aan haar waar jouw spullen zijn gebleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gemeente mag geen adresgegevens doorgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun jij mij wel voor gaan minnen, maar ik kon tegen betaling iemand zijn uittreksel krijgen bij de gemeente waar deze naar toe was verhuist. Dus jouw min is onterecht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zal ik je een pus geven :P
Bedoel je dat je bij 2 verschillende exen je spullen hebt liggen? Dat heb je goed voor elkaar...

Vraag haar of je de spullen op kan komen halen, spullen die van jou zijn zijn niet van haar, dat is zelfs wettelijk bepaald. Stelen mag niet, en daar zou je aangifte voor kunnen doen. Ik weet jullie voorgeschiedenis niet, maar het lijkt me logisch als je 't dr eerst eens verteld dat je je spullen terug wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is juist de vraag hij weet niet waar ze nu woont!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar hebben ze toch e-mail, facebook, hyves, telefoons, sms, ping, whatsapp etc. voor uitgevonden? Of is het contact in zijn geheel verbroken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat het gaat over de vriendin die na haar kwam en weg ging bij haar ex...beetje ingewikkeld verhaal zo te lezen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap dr nu ook niks meer van.. :')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat zijn nieuwe ex de spullen bij zijn ouwe ex heeft opgehaald en nooit meer terug gekomen is. :)
Als ik het goed begrijp had jij bij je ex nog spullen in de opslag staan. Jouw ex kreeg een nieuwe relatie die werd verbroken waarop ze er vandoor is gegaan met zowel haar spullen als jouw oude spullen.
Allereerst: als die spullen voor jou echt zo belangrijk waren had je ze nooit bij je ex moeten laten staan, zelfs als je vriendschappelijk uit elkaar gaat kan e.e.a. grillig verlopen en dan kunnen oude afspraken ineens verbroken worden.
Maar aan dit advies heb je nu niets meer.

Waarschijnlijk beweert je ex dat hij niet weet waar zijn nieuwe ex naar toe is. Heb het lef om dat te betwijfelen en zet hem subtiel onder druk om iets over haar verblijfplaats of contactgegevens te weten te komen.
Als hij daaraan niet wil meewerken, of echt niets weet over haar verblijfplaats zeg hem dan dat je niet anders kunt dat de politie inlichten.
Doe dat vervolgens ook. Maak een lijst van alle spullen die je mist en zoek de eventuele aankoopbonnen of andere vormen van bewijs bij elkaar, stap daarmee naar de politie en doe aangifte.
Probeer ook op internet te achterhalen of ze een hyves of facebook account heeft, misschien kan je op die manier met haar in contact komen. Ga ook even na of jullie misschien gemeenschappelijke vrienden hebben die misschien weten waar ze uithangt.
Krijg je contact met haar, blijf dan redelijk. Het is niet ondenkbaar dat jouw ex haar misschien toestemming heeft gegeven om die spullen mee te geven, hou dat ook in je achterhoofd. Begin geen hetze maar blijf rustig en concentreer je op je spullen.