Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Theorieles € 100
Lesmateriaal (theorieboek, vragenboek) € 50
Theorie oefenen (online, 8 keer) € 10
theorie-examen € 35
Intakeles (90 minuten) € 50
Rijles, 40 lesuren à € 35 € 1.400
Tussentijdse toets € 175
Verkeersveiligheidstraining bij een verkeersoefencentrum (onderdeel van de rijles volgens RIS) € 100
Eigen verklaring € 20
Rijexamen (inclusief tijd van examinator en instructeur, gebruik lesauto) € 200
Afhalen rijbewijs (leges; verschilt per gemeente) € 35

Totaal(indicatief) € 2.175
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het rijbewijs kost tegenwoordig maximaal 36 euro, het ligt aan de gemeente welke prijs je daadwerkelijk moet betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze bedoelt het halen van een rijbewijs denk ik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat staat er (nog) niet bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roland, dat maximale bedrag is nog niet van toepassing. Zou mogelijk dit jaar ingevoerd worden. Gezien de ambtelijke molen, mogelijk pas in 2044... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal vast wel ja.
Er zijn verschillende pakketten. Zie de bron voor uitgebreide informatie. Als je 42 lesuren neemt, wat erg gebruikelijk is, dan ben je 2475 euro kwijt. Dat is inclusief rijexamen, theorieexamen en theorieles.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan moet je wel alles in één keer halen. Ik ben een paar keer gezakt, heeft me echt zóveel geld gekost, ik denk wel 3000 euro!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kosten zijn per rijschool anders, dus je bent niet standaard 2.475 euro kwijt bij 42 lesuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je gelijk in! ik ben het woordje 'ongeveer' vergeten!
Kost niet maximaal 36 euro. In de gemeente Almere kost het € 59,65. Bij nieuwe aanvraag door vermissing komt er nog een bedrag van € 29,05 boven op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing