waarom kunnen vrouwen niet inparkeren?

en hun voertuig beheersen?

en zelfs met bron, dus vrouwen niet beweren dat het niet zo is!

(bron: http://www.dag.nl/buitenland/vrouwen-2-131466)

maar waarom dus?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Inparkeren bestaat uit twee handelingen die tegelijkertijd dienen te worden uitgevoerd; achteromkijken en sturen. Vrouwen kunnen als beste twee dingen tegelijk doen...zolang één van die twee maar praten is ! Mannen daarentegen zien nog kans om tegelijkertijd te schelden op de passagier die zich met dat parkeren bemoeid.

Vrouwen kunnen weer heel goed afwassen, strijken en stofzuigen. Dat kunnen mannen gewoon minder. Zo heeft iedereen z'n kwaliteiten.

Vrouwen hebben hier van nature uit minder inzicht in dan mannen, dit is uit onderzoeken gebleken. Heeft iets met die kwabben te maken ofzeau..

Omdat vrouwen in het verkeer niet initiatief durven te nemen en met alles bang zijn wat op dat moment beweegd :) en ze kunnen geen breedte inschatten

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik heb vreselijk veel moeite met de afstanden inschatten. Niet de lange afstand. Maar als ik parkeer denk ik dat ik al tegen de andere aanzit en dan blijkt er nog een halve meter ruimte tussen te zitten.

Bralverhaal! Vrouwen kunnen prima inparkeren en wie maken trouwens onevenredig de meeste brokken op de weg? Mannen. Precies.