Hoe moet ik retourneren bij dynabyte?

Zoals in mijn eerdere vragen te lezen is ben ik niet tevreden over mijn externe harde schijf die ik pas kocht bij dynabyte.

Nu wil ik gebruikmaken van de niet goed geld terug garantie van 7 dagen maar ik kan dynabyte niet bereiken. Ik heb letterlijk uren aan de lijn gehangen met ''al onze mederwerkers zijn in gesprek een moment geduld alstublieft'' en als ik het contactformulier invul met bestel nummer en al krijg ik geen antwoord. Vrijdag of zaterdag gemaild en nog niets terug. En als ik mijn nummer 's ochtends vroeg achterlaat op de site bij de ''onze experts bellen u zo snel mogelijk terug rubriek'' heb ik om 5 uur nog steeds geen telefoon gehad. Ik heb nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.

Ik durf het ook niet zomaar terug te sturen want dan weet ik niet of ik mijn geld wel krijg. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is die niet door iemand overgekocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de winkel zelf!

Het beste antwoord

De gemakkelijkste manier is om het contactformulier te gebruiken maar daar heb je tot nog toe geen goede ervaring mee. Je kunt daarom het beste een klacht indienen via een brief. Het adres vind je hier: http://dynabyte.nl/pagina/algemeen
Vermeld in je brief wat de klacht is, dat je al eerder deze klacht hebt doorgegeven via de site maar dit nog niet tot een oplossing geleid heeft. Je kunt het beste in die brief vermelden dat je binnen een bepaalde termijn, bijvoorbeeld twee weken, afhandeling van je klacht verwacht en dat als dit niet gebeurd je je genoodzaakt voelt een klacht in te dienen bij de geschillencommissie thuiswinkel.
Vermeld in die brief zoveel mogelijk details als wie je te woord heeft gestaan en wanneer, wat er toegezegd is, eventuele referentienummers enzovoorts.
Succes.