Wat betekent 2.0?

De laatste tijd zeggen steeds meer mensen 2.0. Bijv. Die film is echt 2.0 of mijn computer is super vet echt 2.0.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28.2K

Het beste antwoord

Ha, die DiJockey;

Dat is een mode verschijnsel. Met dat soort getallen wordt in de ICT meestal het onderscheid gemaakt tussen een geheel nieuwe (en naar men aanneemt betere) versie (groter cijfer vóór de punt) en een iets aangepaste versie (groter cijfer achter de punt) van een bepaald product.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

2(versie).0 (updates)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is meer een gimmick men doelt op een betere uitvoering dan er al was.