jazeker, Joop van tellingen is de meest beroemde van hun allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je, een beetje engerd is het wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik krijg geen foto geplaatst hier. hoe krijg jij dat voor elkaar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach, het is een persoonlijkheid. Hij heeft er een goede boterham mee weten te verdienen. Ons bedrijf had hem ingehuurd om ons als beroemdheden te fotograferen (thema). Wat een slechte fotograaf is hij zeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de antwoord kan je zeggen afbeelding toevoegen. Dan moet je een afbeelding lokaal van je HDD selecteren. Dus eerst de afbeelding downloaden zodat je hem bij GV kan zetten. Ik vind dat ook een beetje omslachtig, maar het geeft wel veel toevoeging aan een antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie deze vraag...
http://www.goeievraag.nl/vraag/voeg-foto-toe-antwoorden.8912 En het antwoord van Anne. Wat een slecht beste antwoord zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gatver door hem zou ik niet gevolgd willen worden :s

Andere antwoorden (3)

Waar roddeltijdschriften zijn, daar zijn ook paparazzi. In Nederland heb je Story, Privé, Weekend, en nog veel meer. Dus ook paparazzi.
Amadea
13 jaar geleden
Jazeker!
Ze liggen achter de bosjes, verbergen zich in kliko's, hebben een ladder onder hun arm om over coniferen in je huis te loeren, rijden rondjes op plekken waar ze bekende NL-ers verwachten, posten bij een huis om iemand te spotten, achtervolgen BN-ers naar vakantie-adressen, willen altijd een primeur over (verbroken cq. buitenechtelijke) relaties.
Met andere woorden: hinderlijke roddeljournalisten die hun dagelijkse werk doen: paparazzi zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk Jan Paparazzi van Jensen!!