Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Overdrijft men niet en veroorzaakt men onnodige paniek bij sommige mensen met recente boekjes getiteld 'Help, ik word ontslagen'?

Slaat de commercie er weer een slaatje uit? De een z'n ontslag, de ander z'n brood?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
787

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, zo werkt het toch. In principe waar iemand kansen laat liggen haalt iemand anders zijn centen ermee op. Het is nu eenmaal een vraagstuk waar veel mensen mee zitten dus ja logisch dat de commercie daar op inspringt. Als ik er een kans voor had gezien was ik er ook op ingesprongen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is dit een herdruk en bestaat het boekje 'Help, ik word ontslagen' al een aantal jaren. Heb het in 1995 tenminste van mijn toenmalige advocaat gekregen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
En? Heeft het boekje geholpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor... Ik kreeg een jaar lang 500 gulden per maand meer om weg te blijven...
"Slaat de commercie er weer een slaatje uit?"
Wat is dit voor negativistische instelling? Iemand voorziet kennelijk in een behoefte. Wat is daar mis mee?
Dus antwoord: nee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding