Er is geen maximum aan gesteld, maar het is duur om maar door te blijven gaan. Voor de meesten een reden om het zo vlug mogelijk te halen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, sommige mensen blijven dan ook eindeloos doorproberen:

http://www.teamalert.nl/Z-Koreaanse-na-949-keer-geslaagd-voor-theorie-examen.html?news_start=20

Toen ik theorie-examen deed, waren er een aantal die al vaker dan 20x gezakt waren. Het CBR vindt het prima, die vangen er elke keer 50 euro voor. Één van de andere deelnemers was al >3500 euro kwijt aan theorie, dus al 70x gezakt.

Voor je praktijkexamen mag je maximaal 4 keer op bij het CBR, daarna kom je bij de BNOR voor 'speciale gevallen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is 35 euro, geen 50.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, bij mij kostte het iets meer dan 50 euro. Zal wel 15 euro voor de rijschool bijgezeten hebben dan...
Er is geen maximum, ook niet voor de praktijkexamens. er zijn gevallen bekend die er tientallen keren over doen =geen grapje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de praktijk is volgens mij wel een limiet na 4 à 5x moet je dan een speciaal examen doen maar bij de theorie niet en ik was iets van €35 kwijt, is het nu duurder geworden dan?